• لطفا در پنل مديريتي خود به قسمت فهرست ها برويد و منوي خود را ايجاد كنيد!
تاریخ : 2020/07/20 - 14:10

«علی قلی‌پور» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با اشاره به نقش و اهمیت کمیته امداد امام خمینی […]

«علی قلی‌پور» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با اشاره به نقش و اهمیت کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار کرد: این نهاد به توانبخشی مردم در امور مختلف پرداخته است
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اندیمشک به ارائه خدمات مختلف این نهاد پرداخت و افزود: کمیته امداد با ایفای نقشی ارزشمند، توانسته عملکرد مثبتی در زمینه کمک به محرومان داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه مددجویان کمیته امداد خمینی (ره) با مشکلات و دشواری‌های سخت زندگی درگیر هستند اذعان داشت: خدمات، طرح‌ها و برنامه‌های این نهاد تاثیر زیادی در بهبود کیفیت زندگی و سلامت عمومی مددجویان دارند.

قلی‌پور تصریح کرد: طی روزهای گذشته فیلمی از استقرار یک خانواده در قسمت سرویس بهداشتی پمپ بنزینی در اندیمشک از طریق شبکه‌های مجازی به‌صورت گسترده انتشار پیدا کرد که باعث نگرانی و آزرده خاطرشدن شهروندان شد.

وی عنوان کرد: پس از با خبرشدن از این موضوع، با جمعی از مسئولان در این محل حاضر شدیم و وسایل این مددجوی کمیته امداد را به منزلی در کوی لور جهت اسکان و زندگی انتقال دادیم.

رئیس کمیته امداد اندیمشک اضافه کرد: پرداخت ۱۰ میلیون تومان ودیعه مسکن و یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار تومان مساعدت، اهدای بسته معیشتی طی چندین مرحله و تقبل هزینه درمان همسر خانواده از جمله خدمات ارائه شده توسط کمیته امداد به این خانواده بوده و در صورت استقبال خانواده نیز ایجاد اشتغال به‌صورت مشاغل خانگی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شهروندان باید به دنبال حرف و مطلب مستند و موثق باشند خاطر نشان کرد: رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی باید از درج اخباری که در خصوص آنها اطلاعات کافی ندارند، خوددارى کنند تا جامعه از خطر شایعه مصون بماند.

اخبار ایران و جهان

اخبار آبادان

اخبار خوزستان

Untitled Document