• لطفا در پنل مديريتي خود به قسمت فهرست ها برويد و منوي خود را ايجاد كنيد!
تاریخ : 2020/09/03 - 15:41

با حضور نماینده ولی‌فقیه در خوزستان شوش- در مراسمی با حضور نماینده ولی‌فقیه در خوزستان و مسئولان استانی و شهرستانی، امام […]

با حضور نماینده ولی‌فقیه در خوزستان

امام جمعه شوش معارفه شد

شوش- در مراسمی با حضور نماینده ولی‌فقیه در خوزستان و مسئولان استانی و شهرستانی، امام جمعه سابق و جدید شوش دانیال (ع) تودیع و معارفه شدند.

به گزارش دوکوهه آنلاين به نقل از خبرنگار مهر، جلسه شورای اداری شهرستان شوش پیش از ظهر امروز در مصلای شوش همراه با مراسم تودیع و معارفه امام جمعه سابق و جدید شهرستان شوش با حضور نماینده ولی‌فقیه در خوزستان و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

در این مراسم از زحمات حجت الاسلام سید محمد امام، «امام جمعه سابق شوش» تجلیل و حجت الاسلام مهدی علیزاده اصل به عنوان امام جمعه جدید شهرستان معرفی شد.

حجت الاسلام مهدی علیزاده بیش از ۹ سال امام جمعه امیدیه بود و همچنین حجت الاسلام سید محمد امام بیش از ۲۹ سال مسئولیت امامت جمعه شهرستان شوش را بر عهده داشت.

حجت اسلام و المسلمین سید محمد مهدی موسوی فر امام جمعه اهواز و نماینده ولی‌فقیه در استان در این مراسم، ضمن تشکر از حضور اقشار مختلف مردم، از زحمات حجت السلام و المسلمین امام تشکر و علیزاده اصل جوان در امام جماعتی شوش را معرفی کرد.

موسوی فر در پایان در رابطه با شرکت نیشکر هفت‌تپه تأکید کرد: بنده هنوز پای قولی که دادم هستم و در کنار کارگران در خلع ید صاحبان کنونی شرکت ایستادم و نباید همیشه از خوزستان خبرهای بد به گوش مقام معظم رهبری برسد و شبکه‌های معاند آنها را برجسته کنند.

وی گفت: طاقت ما به سر آمده و من سه ماه فرصت دادم تا مشکل هفت‌تپه حل شود که یک ماه آن گذشت. اگر تا دو ماه دیگر خلع ید شرکت صورت نگیرد من هم با کارگران هفت‌تپه در کف خیابان خواهم آمد و فریاد مظلومیت سر خواهم داد.

اخبار ایران و جهان

اخبار آبادان

اخبار خوزستان

Untitled Document