• لطفا در پنل مديريتي خود به قسمت فهرست ها برويد و منوي خود را ايجاد كنيد!
تاریخ : 2020/09/08 - 7:20
محسن کاویانی فعال رسانه نوشت :

وعده های تحقق نیافته مسئولین برای افتتاح بیمارستان بخش الوار گرمسیری

با نزدیک شدن به فصل پائیز و بازگشایی احتمالی مدارس و مراکز آموزشی اعمّ از دولتی و غیر دولتی بیش از پیش نیاز به خدمات دهی شبانه روزی توسط مراکز درمانی و بیمارستان ها بالا می رود. فصل پائیز ، فصل شیوع بیماری #آنفولانزا ست. بیماری ویروسی که شباهت زیادی به بیماری کرونا داشته و در بروز بعضی علائم نیز حادّ تر است. در این شرائط لازم است مرکز بهداشت و درمان شهرستان #اندیمشک تمامی کاستی ها و کمبود ها در حوزه درمان را بررسی کند و در اسرع وقت آنها را برطرف کرده و سامانی را به حوزه بهداشت و درمان ببخشد.

در میان رفع معضلاتِ حوزه بهداشت و درمان باید توجّه ویژه به تکمیل ساخت و افتتاح بیمارستان #بخش_الوار_گرمسیری شود. بیمارستانی که تا به امروز تقریباً ۸ سال از کلنگ زنی آن جهت ساخت میگذرد امّا هنوز افتتاح آن صورت نگرفته است !!! #بخش_الوار_گرمسیری همچون دیگر بخش های روستایی کشور از حیث بهداشت محیط کاملا با بافت شهری متفاوت است، همین امر خود در کنار فصل شیوع بیماری #آنفولانزا و همینک بیماری #کرونا و بازگشایی احتمالی مدارس در این بخش لزوم افتتاح یک مرکز درمانی یا بیمارستان را فراهم می آورد.

مسئولین ذی ربط علی الخصوص مسئولین حوزه بهداشت و درمان شهرستان و استان بعد از این همه سال نابرابری و تساقط در حوزه بهداشت و درمان میان شهرستان #اندیمشک و #بخش_الوار_گرمسیری وعده ای جهت افتتاح این بیمارستان تا اواخر شهریور ماه و هفته دولت [ که گذشت ] را دادید امّا همچنان این نابرابری و محرومیّت باقی ست. البته نا گفته نماند شنیده ها حاکی از آن است که بخشی از مشکلات دیر کرد در افتتاح بیمارستان به صاحب زمین بیمارستان بر می گردد که امید توسط مسئولین رفع شود.

سرپرست معاونت توسعه و منابع دانشگاه علوم پزشکی اهواز:

بیمارستان الوار گرمسیری اندیمشک تا پایان شهریورماه امسال تجهیز و راه‌اندازی می‌شود. ۱۳۹۹/۰۴/۲۱

مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک:

تکمیل بیمارستان الوار گرمسیری اندیمشک ضروری است. ۱۳۹۹/۰۵/۰۵

ریاست دانشگاه علوم پزشکی اهواز:

برنامه‌ریزی شده که این بیمارستان در هفته دولت مورد بهره‌برداری قرار گیرد. ۱۳۹۹/۰۵/۱۱

 

نویسنده : محسن کاویانی _فعال رسانه ای

اخبار ایران و جهان

اخبار آبادان

اخبار خوزستان

Untitled Document