• لطفا در پنل مديريتي خود به قسمت فهرست ها برويد و منوي خود را ايجاد كنيد!
تاریخ : 2020/10/27 - 12:34

رئیس دادگستری شهرستان اندیمشک بمنظور تعامل و استفاده از ظرفیت بزرگان و سران طوایف در یک فضای صمیمی با جمعی از بزرگان و سران طوایف دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش دوکوهه آنلاین به نقل از روابط عمومی دادگستری شهرستان اندیمشک بمنظور تعامل و تبادل نظر و بکارگیری ظرفیت بالای بزرگان و سران عشایر در ایجاد امنیت و برقراری صلح و صفا در سطح شهرستان در سالن کنفرانس دادگستری با جمعی از سران وطوایف دیدار و گفتگو کردند.
در این جلسه برخی از بزرگان به نمایندگی از سایر اعضای شورای سران طوایف شهرستان نقطه نظرات و انتظارات خود را در راستای همکاری با دستگاه قضا بیان نموده و بر هموار نمودن مسیر ارتباطی با دادگستری جهت تعامل سازنده تاکید نمودند.
میثم سخنور رئیس دادگستری شهرستان اندیمشک ضمن استقبال از تشکیل جلسه و قدردانی از خدمات خداپسندانه شورای سران طوایف در ایجاد امنیت و برقراری صلح و سازش در منطقه بر همکاری بیشتر و مستمر بزرگان و سران طوایف با دادگستری تاکید نمودند.
سخنور در ادامه ظرفیت غریضی و خدادادی بزرگان و سران عشایر را ذیقیمت و مثمر ثمر دانسته و امیدوار شدند با همکاری سران طوایف با دستگاه قضایی و امنیتی و بهره گیری از توان بالای این عزیزان ، شاهد امنیت وآسایش شهروندان شهریک هزار شهید اندیمشک باشیم.

اخبار ایران و جهان

اخبار آبادان

اخبار خوزستان

Untitled Document