• لطفا در پنل مديريتي خود به قسمت فهرست ها برويد و منوي خود را ايجاد كنيد!
تاریخ : 2021/03/01 - 7:58

امین کاویانی نژاد کشتی گیر خوزستانی در پایان رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان جام مربیان و کشتی گیران برتر در اوکراین به مدال نقره دست یافت.

میلاد قلاوند، دبیر هیئت کشتی خوزستان در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: امین کاویانی نژاد کشتی گیر خوزستانی در پایان رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان جام مربیان و کشتی گیران برتر که در «کی یف» پایتخت اوکراین برگزار شد، به مقام نایب قهرمانی دست یافت.

او افزود: کاویانی نژاد در دور نخست و در رده ۷۷ کیلوگرم «دمیترو پیشکوف» دارنده مدال برنز بازی‌های اروپایی را با نتیجه‌ای شگفت انگیز (۶ بر صفر) مغلوب ساخت و در دور دوم نیز در برابر «استویان کوباتوف» از بلغارستان به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

قلاوند بیان کرد: در این وحله نیز این دلاور مرد خوزستانی باز هم شگفتی آفرید و «اریک نیکوقوسیان» از فرانسه را از پیش رو برداشت، سپس با شکست حریف قرقیزستانی راهی فینال شد و در رقابتی هیجانی در مقابل گرایی، کشتی گیر برتر کشوری نتیجه را ۴ بر ۲ واگذار کرد و به مدال نقره دست یافت.

دبیر هیئت کشتی خوزستان با بیان اینکه امین امیر زاده دیگر کشتی گیر خوزستانی حاضر در رقابت‌های اوکراین مقام برنز سنگین را کسب کرد، اظهار داشت: او در مرحله نیمه نهایی یک بر یک نتیجه را به قهرمان گرجستانی زیر ۲۳ سال جهان واگذار و به رده بندی راه یافت که در رقابت‌های این بخش نیز حریف خود زا ارمنستان را مغلوب و مدال برنز را کسب کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: در وزن ۸۷ کیلوگرم رامین طاهری نیز راهی مرحله نیمه نهایی و پس از آن رده بندی شد و دیدار مقابل «رستم آساکولوف» از ازبکستان نتیجه را ۵ بر یک واگذار و به مقام پنجم رسید و در وزن ۶۷ کیلوگرم دانیال سهرابی کشتی گیر جوان خوزستانی در مرحله یک چهارم نهایی از دور رقابت‌ها حذف شد.

اخبار ایران و جهان

اخبار آبادان

اخبار خوزستان

Untitled Document