• لطفا در پنل مديريتي خود به قسمت فهرست ها برويد و منوي خود را ايجاد كنيد!
تاریخ : 2023/05/06 - 16:04

.

 

مواضع شفاف، مبنایی و دغدغه مندانه امام جمعه موقت شهرستان حضرت حجت الاسلام والمسلمین محمدیان به همان اندازه ای که امید را در دل مردم و دلسوزان نظام اسلامی زنده کرد خواب را از سر برخی افراد که این سخنان را به خود گرفته اند پراند-از قدیم خوب گفته اند حرف را بنداز زمین صاحبش برمیداره- از این رو شنیده می شود به انحاء گوناگون بدنبال هتک حرمت و تخریب این چهره انقلابی و خاموش کردن ایشان هستند. تجربه تلخ گذشته نشان می دهد هر وقت شخصیتی مستقل و انقلابی مواضع دلسوزانه در حمایت از مردم این شهرستان گرفته، بطوریکه این مواضع با منافع تیم حاکم بر شهرستان تضاد و تعارض پیدا کرده است، با تخریب و حاشیه سازی به بهانه عدم همراهی و هماهنگی با نظم خود ساخته حاکم بر شهر برای تغییر و حذف آن شخصیت حق گو اقدام کرده اند. امروز نیز همان جریان سخنان ایراد شده در تریبون نماز جمعه را با منافع خود در شهرستان همسو و هماهنگ ندیده، پیدا و پنهان جهت تخریب و حذف این تریبون توطئه میکنند. در چنین فضایی حمایت هیئات مذهبی و تشکل های انقلابی از مواضع دقیق و انقلابی امام جمعه جوان و شجاع شهرمان حجه الاسلام محمدیان که از قضا سخنانش رونوشت گفتمان رهبر معظم انقلاب و برگرفته از سنت امیر مومنان علی (ع) بود دفاع از حق و لبیک به گفتمان امامین انقلاب است. امید که این ندای حق طلبانه از تنها تریبون مستقل شهرستان حذف و خاموش نشود. علیهذا ما جمعی از هیئات و تشکلهای انقلابی ضمن هشدار نسبت به هرگونه هتک حرمت به خطیب نمازجمعه شهرستان اندیمشک حجه الاسلام محمدیان اعلام می کنیم:
۱٫ بیان برخی ضعفها و کاستیها و انتقاد از مسئولین در خطبه های نماز سیاسی الهی جمعه نه تنها تضعیف نظام و انقلاب نیست بلکه منجر به اصلاح امور، ارتباط بیشتر جامعه با نمازجمعه و امیدواری مردم به انقلاب و نظام اسلامی خواهد شد. نباید گذاشت برخی با فشار و اعمال نفوذ و تخریب ائمه جمعه این تریبون انقلابی را وادار به انفعال و سکوت نمایند.
۲٫چرا در جامعه اسلامی تبیین مبانی امر به معروف و نهی از منکر به شکلی که مسئولین را هم در دایره شمول آن قرار می دهد خط قرمز برخی جریانات شده است مگر در آموزه های دینی و سیره امامین انقلاب بارها روی امر به معروف و نهی ازمنکر حاکمان دین تاکید نشده است آیا شان این جماعت از امامین انقلاب بالاتر است که سئوال از عملکرد شان را حتی از خطیب نمازجمعه هم تحمل نمی کنند؟
۳٫ جماعتی در شهرستان با وجود سابقه هتک حرمت علیه ائمه جمعه شهرستان بارها مدعی حمایت از این ساحت شده اند.این تناقضات رفتاری در برخورد با ساحت ائمه جمعه نشان می دهد که این گروه امام جمعه نمی خواهند کسی را می خواهند که طبق میل و نظرشان رفتار کند هر وقت اراده کنند سخن بگوید و هروقت مطالبه کنند سکوت نماید، الحمدلله بدلیل استقلال این تریبون تاکنون تیرشان به سنگ خورده است.
والسلام
جمعی از هیئات مذهبی و تشکلهای انقلابی شهرستان اندیمشک

نظرات بسته شده است.

اخبار ایران و جهان

اخبار آبادان

اخبار خوزستان

Untitled Document