با سلام و احترام

اینجانب گوشه کوچکی از مشکلات شهرستان اندیمشک از دیدگاه یک شهروند مطالبه گر ، بیان میکنم باشد که ان شاءالله همشریان محترم حتما در مباحث انتخابات و مطالبه گری نسبت به مسئولین وقت پیگیر رفع آنها بوده و جهت سرنوشت خود فکری اساسی کنند چون مطالبه گری حق آنان بوده و مسئولین باید پاسخگو باشند.

۱- شهرستان اندیمشک تا کجا ادامه خواهد یافت طرح تفصیلی آن تا کجاست ؟

هرکس به نحو دلخواه در امتداد راه آهن درحال ساخت و ساز است در صورتی که مشکلات زیر بنایی از جمله طرح آب رسانی دارد.

۲ – طرح فاضلاب چرا علیرغم شروع در چند محل، دیگه ادامه پیدا نکرد و تا کی شهروندان باید منتظر اتمام این طرح باشند ؟

چه کسی باید پاسخگو باشد و چگونه و به چه طریقی مسئولین پاسخگو هستند از طریق سایت ، روشنگری از طریق رسانه ها و یا سمینار و یا جلسات تنویر افکار پس از استعلام ؟؟‌ روش آن چگونه است کسی اعلام کند تا مردم بدانند انتهای شهر کجاست و طرح فاضلاب کی نهایی می‌شود.

۳- مخابرات برای جلوگیری از دزدیدن سیم ها و جعبه های آلومینیومی تلفن های ثابت شهروندان چه راهکاری دارد ؟ آیا هنوز باید بایک بطری پلاستیکی جا نوشابه روی محل اتصال سیمها مشکل را حل کنند و یا طرح جدیدی در سر دارند و اجرایی خواهند کرد ؟‌ زیبندهاین شهر نیست که محل اتصال سیم‌ها ی مخابرات با بطری پلاستیکی نوشابه باشد.

۴- بافت قدیم شهر کجاست ؟ چرا با گذشت بیش از ۵ دهه از محل هایی از شهر هنوز بافت فرسوده اعلام نشده اند و علیرغم اینکه بناهای آنها قدمتی بیش از ۵۰ساله دارند شامل امتیازات بافت فرسوده نیستند ؟و مالکان هم بعلت عدم اعلام بافت فرسوده و امکانات تسهیلی در تعرفه های شهرداری و وام‌های مناسب راغب به تخریب و تجدید بنا نبوده و بخش عمده ای از شهرستان در مقابل زلزله ۵.۵ ریشتری دوام نخواهد داشت آیا کسی جوابگو هست؟

۵- علت دادن مجوز ۷طبقه در کوچه های ده متری چیست؟

کدام قانون شهرسازی این مجوز ها را تایید می‌کند و چرا این مجوز ها داده می‌شوند و اگه بدون هماهنگی ساخته می‌شوند چرا جلوی ساخت آنها گرفته نمیشود؟

۶-چرا محل های شکست لوله ها ی آب رسانی در شهر پس از اعلام در سامانه ترمیم نمی‌شوند و پس از چهار ماه و نیم هنوز کسی سامانه را کنترل و نسبت به این موارد اقدامی انجام نمیدهد؟ فقط شعار مصرف بهینه برای شهروندان نباید باشد مسئولین هم باید توجه داشته باشند.

۷-سطل های زباله که شاید برای ترمیم و بازسازی از یکسال پیش جمع آوری شده اند کی قرار است در محل های آنها استقرار یابند؟ پخش زباله در محل چهار راه‌ها زیبنده شهر نیست.

۸- کف آبرو های هدایت فاضلاب همیشه ۵۰درصد آن پر از لجن است و در فصل بارندگی این فاضلاب در سطح گود خیابانها سرریز و پخش و مشکلاتی برای شهروندان خواهد داشت.

۹- مشکلات آبرسانی به رسالت چگونه باید رفع شود ؟ همه از پمپ استفاده کنند ؟وقتی انتهای شهر مبهم است و محدودیتی ندارد قطعا کسی نمی‌تواند میزان آب مصرفی را برآورد و آینده نگری کرده و طرح شبکه آبرسانی آن را طراحی کند و بر اساس آن میزان فشار آب را به تناسب تنظیم نماید .

۱۰- شهرک‌های صنعتی چرا علیرغم تحویل این زمین‌ها به افرادی برای طرح های مورد نیاز شهر هنوز خیلی از این املاک بلا استفاده است و کسی در آنها طرحی اجرا نمی‌کند آیا پس از ده سال هنوز مالک می‌تواند با اینکه زمین به قیمت تعاونی دریافت کرده طرح آن را اجرایی نکند چه کسی باید کنترل کند؟ مگر نه با اجرای این طرح ها اشتغال ایجاد میشود؟

۱۱-دروازه طلایی خوزستان برای پذیرش مهمانان نوروزی چه امکاناتی فراهم کرده است؟ آیا کمپ هایی یا مهمانسراهای پیش بینی شده و پذیرای مهمانان نوروزی سالانه خواهیم بود؟

۱۲- چه خدماتی در تفرجگاهایی مثل منگره و شاهزاده احمد و سایر محل ها برای شهروندان مهیا شده است ؟