• لطفا در پنل مديريتي خود به قسمت فهرست ها برويد و منوي خود را ايجاد كنيد!
تاریخ : 2020/09/23 - 10:38
حامد حدادی کارگردان اندیمشکی در مصاحبه به دوکوهه آنلاین خبر داد:

به گزارش خبرگزاری دوکوهه‌آنلاین، حامد حدادی ‌نصر کارگردان اندیمشکی در مصاحبه با خبرنگار دوکوهه آنلاین اظهار کرد: در جدیدترین اثر […]

به گزارش خبرگزاری دوکوهه‌آنلاین، حامد حدادی ‌نصر کارگردان اندیمشکی در مصاحبه با خبرنگار دوکوهه آنلاین اظهار کرد: در جدیدترین اثر خود در حال شروع به ساخت مستند زندگی شیخ اسحاق مهاجر، معروف به عمو سوزنی با نام “پیر شجاع” است.

حامد حدادی‌نصر تصریح کرد: شخصیت اصلی داستان که درحال حاضر بیش از یک قرن عمر دارد در همان ابتدای آغاز جنگ و در سن ۶۲ سالگی به جبهه رفت و همرزم سردار شهید محمد جهان‌آرا شد. همچنین در محور جنگی خرمشهر و کرخه(فتح‌المبین) تک‌تیرانداز بوده که بارها و بارها مجروح شده و تا مرز شهادت پیش رفته و به گفتۀ همرزمان وی بیش از ۲۰۰ هدف‌گیری موفقیت‌آمیز داشته است.

این مستند ساز اندیمشکی در ادامه افزود: این مستند با پشتیبانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سه قسمت فیلمبرداری میشود که قسمت اول در مورد زندگی این جانباز و رزمندۀ زمان جنگ است و دو قسمت دیگر به حضور وی در جبهۀ جنوب یعنی خرمشهر و کرخه اختصاص دارد.


حامد حدادی‌نصر در مورد دیگر آثار خود گفت: تاکنون هفت مستند و فیلم کوتاه به نام‌های “زلال دشت لاله”، “روایت جنگ سوریه”، “کنسرو”، “کوچه”، “چشم انتظار”، “نوع‌دوست” و “ناچار” را ساخته و هشتمین و جدیدترین اثر خود را برای حضور در جشنوارۀ عمار آماده می‌کند.

اخبار ایران و جهان

اخبار آبادان

اخبار خوزستان

Untitled Document