• لطفا در پنل مديريتي خود به قسمت فهرست ها برويد و منوي خود را ايجاد كنيد!
تاریخ : 2023/05/05 - 16:20
حجت الاسلام احمد محمدیان :

حجت الاسلام محمدیان در خطبه های نمازجمعه با تبیین امربه معروف و نهی از منکر و ضرورت اهتمام به این […]


حجت الاسلام محمدیان در خطبه های نمازجمعه با تبیین امربه معروف و نهی از منکر و ضرورت اهتمام به این واجب الهی مطالبه گری را از مصادیق امر به معروف دانسته و بیان کردند باید روحیه مطالبه گری در جامعه تقویت شود تا بت ها در جامعه شکسته شود.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری همایش هایی در شهرستان با هزینه های سنگین حق مردم دانستند تا بدانند اعتبار و ردیف هزینه کرد این برنامه از کجاست؟! حجه الاسلام محمدیان با عنایت به کمبودها و مشکلات اقتصادی مردم توصیه کردند مسئولین نسبت به هزینه کرد اضافی از بیت المال مسلمین پرهیز نمایند.
وی در ادامه با بیان آورده ی سفر ریاست محترم جمهوری به شهرستان و تاکید ایشان جهت تکمیل کارخانه سیمان از مسئولین خواستند در فرایند جذب نیروی کار در چنین طرحهای اشتغالزایی بصورت باندی و حزبی عمل نکنند زیرا موجبات ناامیدی مردم از انقلاب را فراهم می آورند.
امام جمعه این هفته شهرستان با اشاره به مشکل کم آبی مردم بخش الوار علی رغم وجود سه سد مهم در شهرستان چنین مشکلی را حق این مردم محروم ندانستند و با یاد آوری اهتمام ریاست جمهوری به حل مشکل آب الوار گرمسیری از مسئولین خواستند توجه بیشتری به این منطقه محروم داشته باشند .
ایشان در پایان به خانواده های داغدار چهار جوان اندیمشکی که در سانحه رانندگی جان خود را از دست داده بودند تسلیت گفتند و برای آمرزش روح این عزیزان از دست رفته دعا کردند.

نظرات بسته شده است.

اخبار ایران و جهان

اخبار آبادان

اخبار خوزستان

Untitled Document