• لطفا در پنل مديريتي خود به قسمت فهرست ها برويد و منوي خود را ايجاد كنيد!
تاریخ : 2021/12/05 - 11:08

اندیمشک سالها اسیر جریانی است که هنر و استعداد فوق العاده ای در رنگ عوض کردن دارد، روزی تعریف و […]

اندیمشک سالها اسیر جریانی است که هنر و استعداد فوق العاده ای در رنگ عوض کردن دارد، روزی تعریف و تمجید دولت تدبیر و امید در تمام سخنرانی ها تکیه کلامشان بوده و روزی دیگر چنان رنگ عوض میکنند که گویی هرگز با آن دولت همراه نبوده و از سیاست های غلط آن حمایت نکرده اند. زمانی نیروهای انقلابی را به تحجر و کوته بینی متهم می کنند و روزی دیگر خود را جهادی و انقلابی می نامند. روزی برای تایید یک کاندیدای حامی فتنه پیراهن پاره می کنند، روزی دیگر چفیه برگردن انداخته و خود را حامی ولایت معرفی می نمایند. روزی برای حمایت از لاریجانی نظرسنجی بین حامیان خود برگزار می کند و روزی دیگر خود را تنها حامی آیه الله رئیسی معرفی می کند!! اینان همانهایی هستندکه زمانی به بهانه برگزاری انتخابات تشکیلاتی در ایام کرونا برای دستگیری نیروهای انقلابی حامی آیت الله رئیسی توطئه کردند(در حالیکه انتخابات تشکیلاتی بدون تجمع و با رعایت کامل پروتکل ها برگزار شد) امروز برای ماندن در قدرت به هر حربه ی نخ نمایی دست می زنند تا خود را حامی دولت انقلابی نشان دهند. همانهاییکه در حمایت از زنگنه وزیر معروف دولت روحانی به سیاست های نظام تاختند وگفتند” نباید از نفت بعنوان اسلحه استفاده کرد” امروز تلاش می کنند با حمایت دقیقه نودی، خود را همسور با دولت انقلابی در شهرستان معرفی نمایند.
چگونه ادعا می کنید که حامی این دولت انقلابی هستید در حالیکه تقریبا تمام فعالان رسانه ای و نزدیکانتان در انتخابات و بعد از آن تا همین الان برنامه ها و شعارهای دولت مردمی آیت الله رئیسی را تخریب میکنند؟! مگر می شود ادعای حمایت از دولت مردمی آیت الله رئیسی داشت اما هر روز متن ها و توئیت های مدیران همسو با شما در فضای رسانه ای شهرستان عملکرد دولت انقلابی را مورد تمسخر قرار می دهد؟! چطور مدعی حمایت از دولت آیه الله رئیسی هستید اما به تعداد انگشتان یکدست نیروی انقلابی در اطراف خود ندارید؟! چگونه ادعای حمایت از آیه الله رئیسی را دارید در صورتیکه مشاور رسانه ای شما آیه الله علم الهدی و علمای بزرگوار را مورد تمسخر قرار می دهد؟! مگر می توان ادعای حمایت از دولت انقلابی را داشت در صورتیکه ادمین کانال حامی شما روزانه علیه دولت آیت الله رئیسی توئیت می زند.!! *امروز خواسته مردم اندیمشک و خاصه نیروهای انقلابی شهرستان این است که این جریان رسما اعلام کند:اولا. کدامیک از مدیرانشان همسو با تفکرات دولت انقلابی است و ثانیا از میان این همه کانال هواداری و ادمین هایشان کدام فعال رسانه ای آنان از دولت انقلای حمایت کرده است؟!* تا روسیاه شود آنکه در او غش باشد !!
جالب اینجاست در حالیکه مردم اندیمشک با پیروزی دولت مردمی آیت الله رئیسی امیدوار شده و برای اصلاح ساختار مدیریتی شهرستان لحظه شماری می کنند، همین جریان دو زیست ژست انقلابی گرفته و با استفاده از تریبونها و قدرت رسانه ای، قصد اختلاف افکنی بین نیروهای انقلابی و دولت مردمی آیت الله رئیسی دارند. این گروه که اخیرا تقسیم کاری برای تطهیر چهره های اصلاح طلب و اعتدالی و حفظ صندلی ها کرده اند در یک حرکت نخ نمای شایعه ی استعفای استاندار دولت انقلابی را با آب و تاب توسط فعالان رسانه ای خود در فضای مجازی شهرستان منتشر کرده و بعد این شایعه را به نیروهای انقلابی شهرستان منتسب می نمایند تا اختلاف ایجاد کرده و از آن اختلاف بهره برداری نمایند، این رفتارشان مصداق آن ضرب المثل معروف است: خود گویی خود خندی عجب مرد هنرمندی !!
بدون شک نیروهای انقلابی اندیمشک از این اتهام واهی مبرا هستند و هیچ کانال و رسانه ی وابسته به آنان چنین خبری را منتشر نکرده است. *ناگفته پیداست که این جریان خود را حامی دولت انقلابی دانسته و از استاندار محترم خوزستان تا زمانیکه مورد حمایت دولت انقلابی است قاطعانه حمایت نموده و اگر مطالبه ای از استاندار محترم خوزستان جناب آقای دکتر خلیلیان دارد یک مطالبه دلسوزانه جهت کمک به پیشبرد اهداف وبرنامه های دولت انقلابی آیت الله رئیسی است* زیرا خوب می داند که اشخاص وجریاناتی با رنگ عوض کردن بدنبال لابیگری و حفظ موقعیت خود جهت ناکارآمد جلوه دادن دولت انقلابی از طرفی و سرخوردگی و نا امید کردن نیروهای انقلابی حامی دولت از طرفی دیگر هستند تا به اهداف سودجویانه خود برسند لذا می طلبد تا بسیار هوشیارانه فعالیت های این دوزیستان سیاسی مورد مداقه و رصد قرر گیرد.

 

نظرات بسته شده است.

اخبار ایران و جهان

اخبار آبادان

اخبار خوزستان

Untitled Document