• لطفا در پنل مديريتي خود به قسمت فهرست ها برويد و منوي خود را ايجاد كنيد!
تاریخ : 2022/03/09 - 10:18
منتسب بودن فرماندار و مدیران شهرستان به نماینده یک آفت و آسیب است.

هشدار شدید اعضای شورای ائتلاف به مانع تراشی نماینده بر سر راه تغییر مدیران دولت قبل

به گزارش دوکوهه آنلاین آخرین جلسه سال ۱۴۰۰ ائتلاف نیروهای انقلاب شب چهارشنبه برگزار شد دراین جلسه گزارشی از پیگیریهای شورای ائتلاف اندیمشک جهت تحقق شعارهای دولت مردمی در شهرستان توسط هیئت رئیسه ایراد گردید. در ادامه اعضاء در خصوص انتقادات و گلایه های مردمی به شورای ائتلاف شهرستان اندیمشک بدلیل ادامه مدیریت بانیان وضع موجود و واکنش مناسب نسبت به این گلایه ها نکات مبسوطی بیان کردند.

خبرنگار دوکوهه آنلاین از دکترکرامت میری رییس شورا ائتلاف نیروهای انقلاب در این خصوص توضیحاتی خواستند که ایشان به خبرنگار دوکوهه آنلاین گفتند: اعضای شورای ائتلاف در این جلسه متفق القول از عدم تغییر فرماندار و مدیران دولت روحانی در شهرستان اندیمشک اظهار گلایه کرده و هشدار دادند که استمرار این وضعیت باعث سرخوردگی نیروهای انقلابی و ناامیدی مردم از دولت مردمی آیت الله رییسی خواهد شد.
ایشان اظهار داشتند: مردم اندیمشک علی رغم گلایه ها و انتقاد از دولت قبل به امید تغییر سیاست های غلط دولت روحانی، حضور پرشوری در انتخابات داشته و بیشترین رای را به گفتمان عدالت محور و مردمی دولت رییسی داده اند تا شاهد تغییر بانیان وضع موجود با مدیران پاک دست، جهادی و انقلابی در شهرستان اندیمشک باشند.
اما عده ای که تظاهر به همراهی با دولت می کنند با مانع تراشی بر سر راه تغییر مدیران دولت انقلابی عامدانه بدنبال ناامید کردن مردم از این دولت و گفتمان انقلابی هستند.
این گروه انحصار طلب و تمامیت خواهد هیچ تعلقی به دولت و گفتمان آن ندارند جز اینکه منافع شخصی و گروهی خود را تامین نمایند.
کرامت میری افزود: اعضای ائتلاف اندیمشک نمی توانند تحمل کنند همان فرمانداری که تا دیروزحامی و مجری سیاست های غلط دولت قبل بوده امروز در همان مسند باقی بماند و زمینه ی یاس و ناامیدی جوانان متدین و انقلابی از این گفتمان و دولت همسو با آن را فراهم نماید.
اگر قرار بود همین نیروها با همین تفکر و عملکرد مدیر باشند فلسفه برگزاری انتخابات پر هزینه و رای اکثریت مردم بی معنی خواهد بود.
البته جابه جایی مدیران باید با مدیران انقلابی و جهادی همسو با دولت باشد نه همسو با نماینده شهرستان؛
وی در ادامه تشریح کرد : اعضای ائتلاف اندیمشک معتقدند منتسب بودن فرماندار ومدیران شهرستان به نماینده نه تنها یک فرصت نیست بلکه آفت و آسیبی است که بخش عمده ای از نارضایتی مردم ناشی از همین آفت و آسیب می باشد.
ایشان بیان کردند: که این همسویی نماینده و مدیران چیزی بالاتر از تعامل قانونمند و سازنده است و صرفا بدلیل دخالت نمایندگان در عزل و نصب ها اتفاق می افتد بهمین دلیل صدای امام جامعه رهبر حکیم انقلاب و ریاست محترم جمهوری را نیز در آورده است.

وی در پایان گفت: با توجه به تاکیدات رهبر انقلاب و تصریح ریاست محترم جمهور بر جلوگیری از دخالت نمایندگان در عزل و نصب ها، مانع تراشی نمایندگان درروند تغییر مدیران فعلی و انتصاب مدیران انقلابی همسو با دولت را غیر قابل قبول دانست و هشدار داد: در صورت تعلل و استمرار این روند، نیروهای انقلابی اندیمشک نسبت به این مانع تراشیها بی تفاوت نخواهند بود و واکنش مناسب خواهند داشت.زیرا شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان وظیفه خود می داند به این مطالبه به حق نیروهای انقلابی خصوصا جوانان شهرستان توجه نموده و نگذارد این اعتماد بدست آمده نسبت به دولت مردمی و انقلابی آیت الله رییسی در شهرستان اندیمشک خدشه دار گردد.

اخبار ایران و جهان

اخبار آبادان

اخبار خوزستان

Untitled Document