• لطفا در پنل مديريتي خود به قسمت فهرست ها برويد و منوي خود را ايجاد كنيد!
تاریخ : 2022/03/23 - 15:50
گلایه های مسئول ستاد سید ابراهیم رئیسی در شهرستان اندیمشک

مسئول ستادمرکزی آیت الله رئیسی در شهرستان اندیمشک در مصاحبه با خبرنگار دوکوهه آنلاین گفت: وضعیت شهرستان اندیمشک سالهاست که […]

مسئول ستادمرکزی آیت الله رئیسی در شهرستان اندیمشک در مصاحبه با خبرنگار دوکوهه آنلاین گفت: وضعیت شهرستان اندیمشک سالهاست که نگران کننده است.

حجت الاسلام کرمعلی شیرمهد با اشاره به وضعیت عزل و نصب مسئولین شهرستان اندیمشک و انتظار مردم از دولت آیت‌الله رئیسی گفت: پیش از این در عزل و نصب مسئولین دولتی دخالت هایی میشد و امیدوار بودیم این روند غلط با دولت انقلابی آقای رئیسی اصلاح شود و مسئولین شهرستان بر اساس شایستگی و به دور از فشارهای منفعت طلبانه بعضی از سیاسیون انتخاب شوند. وی در ادامه گفت: ولی تابه امروز مسئولین همان مسئولین دولت سابق هستند و این امرباعث ناامیدی مردم و جوانان پرشور شهرستان می‌شود.

مسئول ستاد دکتر رییسی در اندیمشک گفت: مشخص نیست، چه لجبازی هست که بعضی‌ها از انتصاب افرادی خاص در یک پست حمایت کورکورانه میکنند،حتی اگر آن افراد نا کارآمد باشند. همچنین مشخص نیست چرا برخلاف نظر رهبری بعضی‌ها مانع میدان دادن به جوان‌انقلابی میشوند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه می‌توان با گروه های مختلف سیاسی همسو به اتحاد و اجماع رسید افزود: ضرورت وحدت در جامعه مخصوصا وحدت ميان نيروهاي انقلابي بر همگان روشن است، منتها عده ای دم از وحدت می زنند ولی در عمل اینطور نیست، و تقریبا همه نیروها را جزءگروه اندک وابسته به خود بقیه را کنار می زنند.

حجت الاسلام شیرمهد، افزود: منفعت‌گرايی فردی و گروهی، قدرت‌طلبی، باعث شده که برخی سیاسیون در عمل دنبال وحدت نباشند، زیرا منافع و اهدافی که دارند با وحدت محقق نمی شود.

رییس ستاد دکتر رییسی در اندیمشک، در ادامه با اشاره به انتظار مردم از دولت انقلابی نسبت به وضعیت شهرستان اندیمشک، افزود: علاوه بر انتظاراتی که از دولت مردمی آقای رئیسی در کل کشور هست، مردم مناطق محروم از جمله شهرستان اندیمشک انتظار دارند که مورد توجه بیشتری قرار گیرند؛ یکی از مهمترین اقدامات، توجه به ظرفیت‌های بومی درون شهرستانها و انتخاب مسئولین دولتی بر اساس شایستگی و لیاقت است. به عبارتی دیگر مردم باید تغییر اساسی و تشکیل دولت مردمی را در شهرستان خود هم احساس کنند نه فکر کنند در همان دولت گذشته هستند.
وی در در پایان گفت: امیدوارم دولت آقای رئیسی با دقت و جدیت بیشتری مسئولین جدید دولتی را در شهرستانها انتخاب کند تا روند خوبی که دولت در پیش گرفته ملموس تر شده و سرعت بیشتری در پیش بگیرد.

نظرات بسته شده است.

اخبار ایران و جهان

اخبار آبادان

اخبار خوزستان

Untitled Document