• لطفا در پنل مديريتي خود به قسمت فهرست ها برويد و منوي خود را ايجاد كنيد!
تاریخ : 2023/04/26 - 15:11
دلنوشته دکتر کرامت میری به مناسبت سفر رئیس جمهور به اندیمشک

حضرت آیه الله رئیسی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران مقدمت را به دیار ایثار و شهادت، اندیمشک قهرمان خوش آمدعرض […]

حضرت آیه الله رئیسی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران مقدمت را به دیار ایثار و شهادت، اندیمشک قهرمان خوش آمدعرض می کنیم.
🔺ما مردم اندیمشک این حضور تاریخی را غنیمت شمرده و با تمام وجود رسم ادب و فرهنگ میزبانی قوم لر را بجا آورده وضمن استقبال با شکوه تلاش میکنیم که میزبان خوبی برای حضرتعالی و همراهانت باشیم.
🔺می آییم تا ثابت کنیم پای آرمانهایمان خواهیم ماند، ماییم تا بار دیگر حمایتمان از دولت انقلابی را با تمام وجود اعلام نماییم.
🔺لکن بدانیدما هم حرفهایی داریم که با رییس جمهور محبوبمان باید در میان گذاریم گلایه هایی داریم که گوش شنوایی برایش پیدا نکرده ایم، فریادهای خفته در گلویی داریم که جز به اهلش که شما باشی گفتنش را صلاح نمی دانیم.
🔺مع الاسف هرگونه کانال ارتباطی حامیان اصلی دولت انقلابی را در شهرستان اندیمشک با حضرتعالی و نزدیکانت قطع کرده اند راهی جز آتش به اختیار عمل کردن نیست.
🔺ناچار حرفمان را از طریق فضای مجازی بیان می کنیم به امید اینکه که تیم رصد شما این درد ها و رنجها را به سمع و نظر حضرتعالی برسانند.
🔹رئیس جمهور محبوب ما خوش آمدی اما بدانید به شهری پا گذاشتی که نسیم گفتمان حضرتعالی تاکنون در آن وزیده نشده است. گویی هیچ انتخاباتی برگزار نشده و هیچ رییس جمهوری تغییر نکرده است، روسای ادارات با همان تفکر دولت قبل در راس امورند و گارد آهنینی در برابر هرگونه تحول اداری مقاومت می کند!!
🔹رییس جمهور انقلابی به شهرمان خوش آمدی اما بدانید به شهری آمده ای که حامیان واقعی دولتت؛ کسانی که در دو دوره انتخابات ستاد انتخاباتی حضرتعالی را خالصانه اداره می کردند به حاشیه رانده شده و پاسخی قانع کننده برای مطالبات عقبه انقلابی خود ندارند و امروز فریادشان برای ارتباط با حضرتعالی از نطفه خفه شده است.
🔹رئیسی عزیز به شهرمقاوم اندیمشک خوش آمدی اما بدانید به شهری تشریف آورده ای که اداره آموزش و پرورشش باشگاه سیاسی، فرمانداریش دفتر نماینده و شهرداری اش قلک همایشهای تبلیغاتی و سیاسی ایشان است.
🔹سید محرومان به شهر سنگربان کرخه و دز خوش آمدی اما بدانید به شهری تشریف آورده ای که با وجود آمار بالای بیکاری جوانان، کارخانه سیمانش با ۷۰درصد پیشرفت فیزیکی ۲۰ ساله، افتتاح نشده و امروز اموالش مصادره و بفروش می رسد. بسیاری از پروژه هایش همانند، پتروشیمی، شیلات،طرح فاضلاب شهری، بندر خشک، آبرسانی به روستاهای الوار گرمسیری سالهاست نیمه تعطیل رها شده و برنامه ای برای تکمیل آنها وجود ندارد.
🔹دکتر رئیسی عزیزبه شهر یکهزار شهید اندیمشک خوش آمدی اما بدانید به شهری تشریف آورده ای که تبعیض در آن بیداد می کند تمام خدمات دولتی اعم از اخذ امتیازات ، مجوزها، اشتغال، تسهیلات، مسئولیتهای اداری بدون همراهی با تیم حاکم بر شهر میسر نیست. بهمین دلیل نخبگانش مهاجرت، جوانان آبرومندش از حداقل اشتغال ایجاد شده در شهر محروم و نیروهای انقلابی و فرهنگی اش در حاشیه با مظلومیت تمام روزگار سپری می کنند.
🔹حضرت آیه الله رئیسی رئیس جمهور انقلابی خوش آمدی قدم بر دیدگانمان گذاشتی اما حرفهایی داریم که تا دیر نشده لازم است بدانید…!!

✍کرامت میری ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲

نظرات بسته شده است.

اخبار ایران و جهان

اخبار آبادان

اخبار خوزستان

Untitled Document