• لطفا در پنل مديريتي خود به قسمت فهرست ها برويد و منوي خود را ايجاد كنيد!
تاریخ : 2020/09/28 - 8:36
جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اندیمشک:

جناب سرگرد موسوی جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک: امنیت امروز کشور را حاصل جانفشانی های شهدا، ایثارگران، جانبازان و مدافعان حرم وامنیت دانسته وبیان داشت همواره باید قدردان این عزیزان وخانواده های معظم شهدا باشیم.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اندیمشک :
به فرموده مقام عظمای ولایت،جنگ امروز ، جنگ اراده هاست.
دشمنان به دنبال ایجاد تردید در ذهن ها وقلبهای جوانان ماهستند،همه مراقب باشند.

سرگرد پاسدار سیدعطاء اله موسوی جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اندیمشک در جمع بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج آل محمد صلوات الله علیه کوی جمهوری اسلامی، دفاع مقدس را تبلور عینی شعارهای اصیل انقلاب اسلامی بر شمرده و بیان داشت: دوران دفاع مقدس اثبات عملی شعارهای “استقلال آزادی جمهوری اسلامی” و “نه شرقی نه غربی” ملت انقلابی ایران بود.

ایشان با اشاره به اینکه روح انقلاب این است که اختیار ملت در دست ملت باشد و بیگانگان هیچ دخالتی در امورات کشور نداشته و مردم مسئولین کشور را مستقیم وغیر مستقیم خودشان انتخاب کنند افزود: بر اساس آموزه های دین مبین اسلام؛ جامعه مسلمان هیچگاه زیر بار ظلم‌ نرفته و نخواهد رفت. دین اسلام با پذیرش ظلم مخالف است. دین اسلام با قوانینی مانند کاپیتولاسیون که یک قانون تماما استکباری بود مخالف است. دین ما با دادن حق توحش به آمریکایی‌ها مخالف است ولذا شعار ملت انقلابی ایران،استقلال،آزادی و جمهوری اسلامی بود.

سرگرد پاسدار سیدعطاءاله موسوی اعمال تحریم، ترور، فشارهای سیاسی و در نهایت جنگ تحمیلی را از طرف استکبار و شیطان بزرگ آمریکا برای جلوگیری از استقلال ملت ایران بر شمرده و تاکید کردند: در جنگ تحمیلی همه کشورهای بزرگ دنیا پشت سر صدام ماندند اما به لطف الهی، رهبری مدبرانه امام و فداکاری و جانفشانی رزمندگان اسلام وخون پاک شهدا،دشمنان راه به جایی نبردند.

استکبار جهانی با استقلال ما مخالف است زیرا استقلال ملت ایران را برابر با به خطر افتادن منافع استکباری زورگویان وخبیثان عالم میداند وچون آمریکا میدانست با پیروزی انقلاب اسلامی ایران دیگر نمیتواند سرمایه های این کشور را به غارت ببرد، از همان آغاز پیروزی انقلاب، دشمنی خود را با ملت ایران به اوج خود رساند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک جوانان را چشم و چراغ این کشور دانسته وافزود: در این برهه حساس از تاریخ و در آغاز راه گام دوم انقلاب اسلامی همه خصوصا جوانان عزیز مراقب توطئه ی اصلی دشمنان که همان ایجاد تردید در قلبها وذهن های جوانان است باشند.

ایشان تفکر انقلابی وجوانان مومن را عامل موفقیتهای بدست آمده از جمله انرژی هسته ای، جایگاه بالای علمی،پیشرفتهای دفاعی وموشکی دانسته و تفکر وابسته به غرب را عامل برخی از مشکلات موجود از جمله مشکلات اقتصادی کشور دانسته و خاطر نشان کردند: هر جا به نیروهای انقلابی مسئولیتی واگذار گردیده در آن حوزه ما پیشرفت کرده ایم

جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک در پایان امنیت امروز کشور را حاصل جانفشانی های شهدا، ایثارگران، جانبازان و مدافعان حرم وامنیت دانسته وبیان داشت همواره باید قدردان این عزیزان وخانواده های معظم شهدا باشیم.

اخبار ایران و جهان

اخبار آبادان

اخبار خوزستان

Untitled Document