• لطفا در پنل مديريتي خود به قسمت فهرست ها برويد و منوي خود را ايجاد كنيد!
تاریخ : 2020/07/30 - 1:33

همزمان با دهه امامت و ولایت و جشن غدیر، شبکه فرهنگی مردمی نغمه‌های عشق برنامه‌های ویژه این ایام را برگزار […]

همزمان با دهه امامت و ولایت و جشن غدیر، شبکه فرهنگی مردمی نغمه‌های عشق برنامه‌های ویژه این ایام را برگزار می‌کند.

سراج الدین مدیر شبکه فرهنگی مردمی نغمه‌های عشق اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: همزمان به دهه امامت و ولایت و جشن غدیر، شبکه فرهنگی مردمی نغمه‌های عشق برنامه‌های ویژه این ایام را برگزار می‌کند و جوانان ولایی شهرستان، برنامه‌های ویژه‌ای برای این دهه و جشن روز غدیر با شعار غدیر در آیینه انتظار را تدارک دیده اند.

او بیان داشت: غدیر مربوط به یک مذهب و گروه خاص نیست، غدیر متعلق به همه جوامع اسلامی است، فراموشی غدیر، یعنی فراموشی عدالت، ایثار، وفا، انسانیت. فراموشی غدیر منجر به بستر‌های خونین و طغیان ظلم ظالمان بر مظلومان خواهد شد. غدیر تکمیل کننده بعثت است و اسلام بدون غدیر یعنی اسلام خشونت، اسلام تجاوز و وهابی گری و شیطانی. پیامبر اعظم (ص) در مورد امیرالمومنین علی ع میفرماید: اعدلکم فی الرعیه، او عادلترین شما در بین مردم است.

سراج الدین افزود: اگر مسلمانان که خود را پیرو پیامبر حقیقت و مهربانی میدانند در همین یک جمله تامل کنند و علی (ع) را بعنوان الگو در مسائل فردی و اجتماعی بپذیرند هیچ ظلمی اتفاق نخواهد افتاد، هیچ فقیر و مسکینی بر روی زمین گرسنه و تنگدست نخواهد شد. مشکل امروز بشریت و جوامع اسلامی دور شدن از منش و سیره امام علی ع است. در غدیر به همگان حکومت الله نشان داده شد، آنقدر این خبر عظیم و مهم بود که باید آن‌هایی که مسافت‌ها جلوتر از پیامبر بودند برگردند و آن‌هایی که عقب مانده اند باید برسند تا کسی دیگر بهانه‌ای نداشته باشد.

مدیر شبکه فرهنگی مردمی نغمه‌های عشق اندیمشک تصریح کرد: قبول غدیر یعنی قبول حاکمیت عدل و فضیلت و در اصل یعنی حاکمیت ولایت الله بر زمین است. با غدیر دل‌های مسلمانان بهم نزدیک میشود و غدیر آیینه انتظار است. غدیر پل ارتباطی بین بعثت، عاشورا و ظهور است که اگر غدیر نبود، بعثت، عاشورا و مسئله ظهور هم معنایی نداشت.

این مقام مسئول گفت: به همین منظور کمیته‌های تخصصی مجموعه مردمی نغمه‌های عشق برنامه‌های جذاب و پر محتوایی را شامل توزیع بسته‌های غذایی بین اقشار آسیب پذیر حاشیه شهرستان، توزیع ماسک رایگان، مسابقه چهل چراغ (حفظ ۴۰ حدیث از امیرالمومنین علی ع) ویژه دانش آموزان پسر و دختر مقاطع متوسطه اول و دوم، مسابقه شعر غدیر ویژه کودکان ۴ الی ۶ سال، مسابقه نقاشی از مولود کعبه تا موعود کعبه ویژه کودکان ۴ الی ۶ سال برگزار می‌شود.

او اظهار داشت: مراسم سخنرانی وجشن غدیر، تولید کلیپ، پوستر مفهومی با موضوع غدیر در فضای مجازی، ختم صلوات ویژه پسران بهشت به نیت تعجیل در فرج و شفای بیماران، ختم صلوات وادعیه به نیت فرج امام زمان عج و شفای بیماران از سوی گروه دختران بهشت و ختم قرآن ویژه جوانان آسمانی از دیگر برنامه‌ها هستند.

مدیر شبکه فرهنگی مردمی نغمه‌های عشق اندیمشک تصریح کرد: این برنامه‌ها با مشارکت: فرهنگی سپاه اندیمشک، بسیج مداحان اندیمشک، کانون فرهنگی ولایت کمیته امداد امام خمینی (ره) اندیمشک، کانون خادمیاران و خیرین رضوی اندیمشک، هیات مهدی موعود عج، شبکه فرهنگی مردمی نغمه‌های عشق در دهه امامت و ولایت برگزار خواهد شد.

سراج الدین در پایان گفت: جا دارد از حجت الاسلام حسینی نوری امام جمعه و سرهنگ کریم پور فرماندهی سپاه اندیمشک که جوانان انقلابی شهرستان را همواره مورد حمایت خود قرار داده اند تشکر نماییم، بی شک اگر این حمایت‌ها و همدلی‌ها نبود، مسیر حرکت فرهنگی برای این جوانان سخت و دشوار بود.

اخبار ایران و جهان

اخبار آبادان

اخبار خوزستان

Untitled Document