• لطفا در پنل مديريتي خود به قسمت فهرست ها برويد و منوي خود را ايجاد كنيد!
تاریخ : 2023/04/20 - 11:07
استاندار خوزستان با اشاره به دور دوم سفر ریاست جمهوری خبر داد؛

استاندار خوزستان با اشاره به دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان در هفته آینده گفت: حرکت هیئت دولت از […]

استاندار خوزستان با اشاره به دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان در هفته آینده گفت: حرکت هیئت دولت از اندیمشک و دزفول آغاز میشود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان روز پنجشنبه در پایان شورای اداری استان ضمن تبریک حلول عید سعید فطر گفت: امروز در جلسه شورای اداری استان برنامه ریزی سفر هیئت دولت در هفته آینده را داشتیم و امیدواریم که با برنامه ریزی ها، اقدامات صورت گرفته و حرکت های مردمی که در استان شکل گرفته است سفر پرباری برای استان باشد.

وی افزود: در این راستا متنفذین، بزرگان و سران عشایر و ایلات استان پای کار هستند؛ مردم شریف دزفول و اندیمشک که سفر رئیس جمهور به استان از این دو شهر شروع میشود نیز پذیرای کاروان هیئت دولت خواهند بود.

استاندار خوزستان ادامه داد: پس از دزفول و اندیمشک حرکت هیئت دولت در شهرهای ایذه، شادگان، اهواز و سایر شهرهایی که در مسیر حرکت هیئت دولت است ادامه خواهد داشت و انشاالله سعی می‌کنیم اعضای هیئت دولت در عمده شهرهای استان حضور داشته باشند.

حسینی محراب اظهار داشت: امروز در شورای اداری تقسیم کار بین نمایندگان مجلس شورای اسلامی، خبرگان رهبری و کمیته های مردمی صورت گرفت تا بتوانیم نیازهای واقعی استان را در قالب پروژه بیاوریم و برای آنها بودجه تخصیص یابد و بعد از مصوب شدن به اجرا در بیاوریم.

استاندار خوزستان ابراز امیدواری کرد: انشاالله با برنامه‌ریزی صورت گرفته سفر موفقی برای استان داشته باشیم و موجب رضایتمندی مردم استان باشد.

نظرات بسته شده است.

اخبار ایران و جهان

اخبار آبادان

اخبار خوزستان

Untitled Document