• لطفا در پنل مديريتي خود به قسمت فهرست ها برويد و منوي خود را ايجاد كنيد!
تاریخ : 2023/09/27 - 12:47
انتقاد حجت الاسلام خدامی از انفعال مسئولین اندیمشک و خوزستان

(حماسه مقاومت ۶مهر ۵۹شمسی در جسر نادری پل قدیم کرخه): مقام معظم رهبری مدظله:خاطره ي شهدا را بايد در مقابل […]


(حماسه مقاومت ۶مهر ۵۹شمسی در جسر نادری پل قدیم کرخه):
مقام معظم رهبری مدظله:خاطره ي شهدا را بايد در مقابل طوفان تبليغات دشمن زنده نگهداشت….زنده نگه داشتن ياد شهداي انقلاب باعث تداوم حركت انقلاب است.

در حالی که مسئله ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ومقاومت توسط مبانی اسلام و امامین انقلاب وعقول سلیم مورد تاکید وسفارش جدی قرار گرفته است.

متاسفانه شاهدیم مسئولان مربوطه درطراز شهری و استانی در حال دفن حماسه هائی هستند که علاوه بر صراحت آگاهان و فعالین در دفاع مقدس حتی مورد اعتراف دشمنان نیز قرار گرفته اند..
آیاحماسه ۶ مهر ۵۹ ش که دفاع جانانه مردم مقاوم اندیمشک و نیروهای مسلح میباشد قابل فراموشی است؟؟!!

️آیا حماسه ای که در آن از قیچی نمودن استان خوزستان از بدنه میهن عزیزمان جلوگیری شد ، باید در باره اش بی تفاوت بود؟؟؟
جریان حق طلبی در شهر اندیمشک حدود ۱۰ سال پیش حرکت درست معرفی نقاط فعال در دفاع مقدس در منطقه را آغاز کرد و با دعوت از رزمندگان ، آگاهان وفعالان آن دفاع خالصانه به بیان خاطره از آن روزگار غربت و اقتدار پرداختند..
این کار برای روشن شدن اذهان نسل مخاطب و جوانانمان مناسب بود و بسیار استقبال شد ..تیپ ۷۲ مستقل دوکوهه ارتش و ناحیه مقاومت شهری و تیپ ولیعصرعج سپاه در آن دوره و عده ای از جوانان وعشائر و عموم مردم از اندیمشک و شوش و دزفول با ما برای اعتلای این پرچم همکاری نمودند..که سعیشان مشکور حق باد..عرضم بامدیران مربوطه و رسانه های شهری و استانی و کشوری است که دانسته یا از روی غفلت !!
چرا سعی در فراموشاندن این حماسه دارند؟؟!!
بهتر نیست به خود آئید و از ظرفیت سوزی دست بردارید و حماسه های فرزندان برومند این منطقه مظلوم را به نسل فعلی رسانده که دچار کمبود هویت نشده و همواره پرچم مقاومت ، که در دنیا جواب مثبت داده را همچنان از مهد ومام خود یعنی دفاع مقدس به سمع ونظر عالم برسانیم ..
ودرآخر اینکه… شهدا یاوران حقیقی امام زمان عج بوده و هستند ،یاران خونین و مهدوی را فراموش نکنیم..والسلام

نظرات بسته شده است.

اخبار ایران و جهان

اخبار آبادان

اخبار خوزستان

Untitled Document