• لطفا در پنل مديريتي خود به قسمت فهرست ها برويد و منوي خود را ايجاد كنيد!
تاریخ : 2022/02/16 - 11:43
یادداشتی از دکتر کرامت میری

انسانها نمی توانند نسبت به سرنوشت همدیگر بی تفاوت بوده و احساس مسئولیت نداشته باشند زیرا در بسیاری امور سرنوشت […]

انسانها نمی توانند نسبت به سرنوشت همدیگر بی تفاوت بوده و احساس مسئولیت نداشته باشند زیرا در بسیاری امور سرنوشت مشترک دارند و تبعات و پیامدهای منفی و مثبت اعمال و کردار شان دامن گیر دیگران نیز خواهد شد از این رو در حدیث شریف نبوی آمده است کُلُّکُم راعٍ وَ کُلُّکُم مَسئولٌ عَن رَعِیَّتِه یعنی همه‌ی آحاد جامعه نسبت به وضعیت آن مسئولند، البته شکی نیست به طریق اولی مدیران مسئولیت بیشتری دارند و باید پاسخگو باشند، الغرض در حالیکه کشور در حال مقابله با پیک ششم کروناست و آمار مبتلایان و فوتی ها روبه افزایش است و از طرفی نیز شهرستان اندیمشک طبق اعلام رسمی ستاد کرونا در وضعیت نارنجی است، با حضور مسئولین محترم از جمله نماینده و شخص فرماندار رئیس ستاد کرونای شهرستان و برخی دیگر از اعضاء مراسمی برگزار شده که باوجود انبوه جمعیت چندان پروتکل های بهداشتی در آن رعایت نشده است. البته این اولین بار نیست که چنین مراسماتی بدون رعایت کامل پروتکل ها با حضور رئیس وبرخی اعضای ستاد کرونا در شهرستان برگزار می شود، متاسفانه دراین دو سال هرو قت این مراسمات برگزار شده شاهد شدت بیماری در شهرستان بوده ایم،
لذا بعنوان یک شهروند اندیمشکی از باب وظیفه اجتماعی از جناب فرماندار تقاضا دارم پاسخ دهند که آیا اینچنین مراسماتی مطابق با پروتکل های بهداشتی ستاد ملی کروناست یا خیر؟
اگر این مراسم با پروتکل ها تطابق ندارد چرا اجازه چنین مراسماتی را می دهند و با کمال تاسف خود در آن مراسم شرکت می کنند؟ اگر هم مدعی هستند این مراسمات مطابق با پروتکل های بهداشتی است استدعا دارم اعلام نمایند که پروتکل های شهر اندیمشک با پروتکلهای ستاد ملی کرونا چه تفاوتی دارد؟
آیا حضور صدها نفر شهروند اندیمشکی بدون فاصله گذاری اجتماعی که تعدادی از آنها ماسک نزده اند مطابق با پروتکل هاست ستاد ملی کروناست؟
چرا در حالیکه مراسمات ملی و مذهبی مثل ۲۲ بهمن و اعتکاف در شهرهای قرمز و نارنجی برگزار نشده در چنین شرایطی این برنامه ها برگزار می شود؟ چه ضرورتی پشت برگزاری این مراسمات در چنین وضعیت حساسی است؟
نهایتا اینکه از دادستان محترم شهرستان انتظار می رود به وظیفه قانونی خود عمل کرده و به این مسئله ورود کنندو نتایج آن را به مردم اعلام نمایند، نباید به شکلی عمل شود که مردم فکر کنند تمام محدودیت ها برای مردم عادیست و مسئولین در تمکین یا عدم تمکین به قوانین و مقررات آزادی کامل دارند!!!!

کرامت میری ۲۷ بهمن ماه

 

اخبار ایران و جهان

اخبار آبادان

اخبار خوزستان

Untitled Document