• لطفا در پنل مديريتي خود به قسمت فهرست ها برويد و منوي خود را ايجاد كنيد!
تاریخ : 2020/12/29 - 22:14
سرهنگ کریمپور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک:

سرهنگ کریم پور گفت: دشمن معیشت مردم را مورد هدف قرار داده است اما باز هم عده ای متوجه نیستند که نگاه به خارج و امید به برقراری ارتباط و مذاکره با آمریکا و قاتلان شهید سلیمانی یک خیانت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دوکوهه آنلاین  از اندیمشک، احسان کریم پور امروز (سه شنبه ۹ دی) در آئین بزرگداشت حماسه ۹ دی که در حسینیه عاشقان ثارالله اندیمشک برگزار شد، اظهار کرد: حماسه ۹ دی ماه سال ۱۳۸۸ حماسه حضور مردمی در تقابل حق و باطل بود که به عنوان حرکت عظیم مردم در تاریخ ماندگار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک افزود: اندیمشک از جسر نادری سال ۱۳۵۹ تا آزادسازی نبل الزهرا در سوریه همواره در خدمت انقلاب بوده است و با تقدیم یک هزار شهید و هشت شهید مدافع حرم همچون نگینی در استان خوزستان می درخشد.

وی اذعان کرد: دل‌های مردم اندیمشک مملو از هویت و حریت بوده و این موجب شده دست فتنه گران را قطع کنند و با حضور حماسی خود مجالی برای آنها باقی نگذارند.

کریم پور به انقلابی بودن، معنویت، شجاعت و مردمی بودن شهید سلیمانی اشاره کرد و ادامه داد: در بیانیه گام دوم انقلاب آموختیم و یافتیم که باید با جوانان و نیروهای مومن و کار و روحیه جهادی به مقابله با استکبار پرداخت.

وی با بیان اینکه دشمن معیشت مردم را مورد هدف قرار داده است اما باز هم عده ای متوجه نیستند که نگاه به خارج و امید به برقراری ارتباط و مذاکره با آمریکا و قاتلان شهید سلیمانی یک خیانت است بیان کرد: این موضوع باید برای نسل جدید تبیین شود و برای رفع شبهات آنها، با دلیل و روشنگری اقناع سازی صورت گیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک خاطر نشان کرد: .اقدام برای ایجاد فضای یاس و ناامیدی از طرف هر فرد و جناحی محکوم و مذموم است

اخبار ایران و جهان

اخبار آبادان

اخبار خوزستان

Untitled Document