• لطفا در پنل مديريتي خود به قسمت فهرست ها برويد و منوي خود را ايجاد كنيد!
تاریخ : 2021/01/03 - 18:37

جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک در نخستین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی که در شهر آزادی برگزار شد، گفت: سردار سلیمانی داعش را نابود کرد.


سرگرد پاسدار سید عطااله موسوی جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک، در نخستین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی که در شهر آزادی برگزار شد، گفت: حاج قاسم دلسوز مردم و در کنار آنها بود.

وی افزود: حاج قاسم سلیمانی فرمانده لشکر ثارالله کرمان در دوران دفاع مقدس و کسی بود که داعش پلید را نابود کرد
و با ایجاد همگرایی بین ملت‌های مسلمان، از جمله افغانستان، پاکستان، لبنان، عراق ،سوریه و ایران علیه استکبار جبهه‌ی مقاومت را بین المللی کرد.

سید عطااله موسوی، با اشاره به دشمن شناسی از منظر سردار سلیمانی، افزود: قبل از انقلاب اسلامی، دنیا به دو بلوک شرق و غرب و بر اساس ظلم تقسیم شده بود، که ملت شریف ایران با رهبری امام خمینی (ره) و شعار اساسی “استقلال ازادی جمهوری اسلامی” در مقابل ظلم زورگویان ایستاد.

وی افزود: همین شعار و مطالبه ی مردم انقلابی ما کافی بود که دشمنی دشمنان، زورگویان و جنایتکاران دنیا علیه ما آغاز شود.

جانشین ناحیه بسیج اندیمشک تصریح کرد: همه یک صدا ومتحد باید آمریکا را حامی تروریست ها ویک دولت تروریست و دشمن اصلی بدانیم که حمله نظامی طبس، تحریم‌های مختلف، حمایت از رژیم صهیونیستی در جنایاتش علیه مردم مظلوم فلسطین ونیز جنایت و ظلم علیه مردم مظلوم یمن ونیز تولید وحمایت از پدیده شوم وضد بشریت داعش را در کارنامه ننگین خود دارد.

وی در پایان، گفت :حاج قاسم سلیمانی کسی بود که از دل تهدیدهای بزرگ فرصت های بزرگ به وجود آورد و معتقد بود فرصتی که در دل تهدیدها وجود دارد به مراتب مهم تر از فرصتی است که بصورت معمولی بوجود میآید.

اخبار ایران و جهان

اخبار آبادان

اخبار خوزستان

Untitled Document