• لطفا در پنل مديريتي خود به قسمت فهرست ها برويد و منوي خود را ايجاد كنيد!
تاریخ : 2021/02/03 - 16:47
سرهنگ سیدعطاله موسوی

  جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک در مراسم اهدا ۳۰ جهیزیه به نوعروسان در شهدای گمنام اندیمشک که به همت […]

 

جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک در مراسم اهدا ۳۰ جهیزیه به نوعروسان در شهدای گمنام اندیمشک که به همت موسسه خیریه آبشار عاطفه ها برگزار گردید، گفت: مشکلات امروز کشور با کار جهادی حل خواهد شد.

سرهنگ پاسدار سید عطاءاله موسوی، گفت : هرکار ارزشی و با عظمت و جهادی که در شهرستان و جای جای کشور انجام می‌شود قابل تقدیر است و لازم است از زحمات وتلاش های موسسه خیریه آبشار عاطفه های شهرستان اندیمشک تشکر شود.

وی با اشاره به ایام الله دهه فجر، افزود: ملت ایران با شعار محوری استقلال،آزادی، جمهوری اسلامی انقلاب کردند.این شعار محوری یک مطالبه اساسی بود چون قبل از انقلاب اسلامی اثری از استقلال در عرصه های سیاسی،اقتصادی،فرهنگی ودیگر عرصه ها وجود نداشت و ملت انقلابی ایران خواهان استقلال و رفع وابستگی بودند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک، گفت: انقلاب اسلامی ایران مایه امید شد برای محرومین و مستضعفان و کسانی که در جای جای دنیا به آنها ظلم شده بود.

وی افزود: انقلاب اسلامی تمام منافع ناحقی که زورگویان داشتند به چالش کشید به همین دلیل آمریکا از بدو پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال دشمنی و مقابله با جمهوری اسلامی بوده است ویک نمونه این دشمنی همین تحریم ها هستند که از بدو پیروزی انقلاب اسلامی توسط استکبار جهانی علیه ما طراحی واجرا شده است.

سرهنگ موسوی گفت: اینکه امروز شاهد کارهای خداپسندانه وخیر در جهت کمک به مردم وجوانان هستیم، حاصل تفکر و کار جهادی است، همانطور که ۸سال دفاع مقدس و دهه فجر نمونه کار جهادی بود مشکلات امروز کشور هم با کار جهادی حل خواهد شد.

وی با اشاره به عظمت کار شهدا گفت: شهدا برای کارجهادی آرام و قرار نداشتند و برای خدمت به مردم و رضایتمندی خدا در این راه قدم گذاشتند.

همچنین در این مراسم به مناسبت روز مادر از پنج نفر از مادران شهدا تجلیل شد.

 

اخبار ایران و جهان

اخبار آبادان

اخبار خوزستان

Untitled Document