• لطفا در پنل مديريتي خود به قسمت فهرست ها برويد و منوي خود را ايجاد كنيد!
تاریخ : 2021/02/05 - 12:30
سرهنگ احسان کریمپور فرمانده ناحیه مقاومت سپاه اندیمشک :

با حضور مسئول بسیج کارگری سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان از عملکرد پایگاه های بسیج ادارات شهرستان اندیمشک بازدید بعمل آوردند. […]

با حضور مسئول بسیج کارگری سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان از عملکرد پایگاه های بسیج ادارات شهرستان اندیمشک بازدید بعمل آوردند.

سرگرد احمدی فرد مسئول بسیج کارگری و کارمندی استان در حاشیه بازدید از پایگاه های بسیج سد ونیروگاه کرخه، سد کرخه را نمادی از قدرت و افتخار ملی بیان کردند و از عملکرد پایگاه های کارمندی و کارگری شهرستان ابراز رضایت فرمودند.

در حاشیه بازدید از پایگاه بسیج سد ونیروگاه کرخه،سرهنگ احسان کریم پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک بیان داشتند: باتوجه به وحدت و همدلی که بین مدیران و بسیج کارمندی و کارگری وجود دارد ما شاهد ظرفیت های بسیار خوبی در سطح این مجموعه ها هستیم که بحمدالله بسیج ادارات شهرستان تلاش میکند از این ظرفیت ها در راستای تحقق اهداف انقلاب استفاده نماید،
سال ۹۸ درجریان سیل آن سال ما شاهد مدیریت سیلاب ها توسط متخصصان ایرانی و بسیجی وپاسداران جهادی بودیم که در میدان عمل نقش آفرینی کردند و همچنین در سال جاری با فرمان رهبر معظم انقلاب جهت شروع نهضت کمک های مومنانه، مشارکت کمک ها و اقدامات ادارات ونهادها در این رزمایش ها را شاهدبودیم.

در پایان از زحمات فرمانده بسیج کارگری شهرستان جناب سرگرد پاپی و فرماندهان پایگاه ها تقدیر بعمل آمد و از طرف مدیریت سد ونیروگاه کرخه لوحی مزین به شهدای مدافع حرم شهرستان به مسئول بسیج کارگری استان تقدیم شد.

اخبار ایران و جهان

اخبار آبادان

اخبار خوزستان

Untitled Document