• لطفا در پنل مديريتي خود به قسمت فهرست ها برويد و منوي خود را ايجاد كنيد!
تاریخ : 2021/02/19 - 10:35

اعتقادات جوانان معتقد و مومن، کشور را از هجمه دشمنان حفظ می‌کند
حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اینکه اگر اعتقادات جوانان ما سالم نباشد، در مقابل هیچ هجمه‌ای از سوی دشمن توان مقاومت ندارند و نمی‌توانند دفاع کنند گفت: اعتقادات جوانان معتقد و مومن، کشور را از هجمه دشمنان حفظ می‌کند

به گزارش دوکوهه آنلاین و به نقل از خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «حجت‌الاسلام سید کمال موسوی» امروز (جمعه ۱ اسفند) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اندیمشک، احترام به دیگران را از توصیه‌های دین مبین اسلام برشمرد و اظهار کرد: ما موظف هستیم به همه مردم به ویژه پدران و مادران احترام بگذاریم چرا که آنها بهشت‌های ما هستند اما متاسفانه برخی افراد پدران و مادران خود را به خانه سالمندان می‌برند.

امام جمعه اندیمشک به بیان روایاتی در رابطه با امام رضا (ع) و امام جواد (ع) پرداخت و افزود: کسانی که امام رضا (ع) را زیارت می‌کنند، از نظر ایمان، انسان‌های کامل‌تری هستند.

وی با گرامیداشت سالروز شهادت آیت‌الله شهید شیخ فضل‌الله محلاتی و روز روحانیت و دفاع مقدس اذعان کرد: کار مهم برای روحانیون تکمیل اعتقادات و زیربناهایی است که خداوند نصیب این قوم کرده کمااینکه روحانیون خدمات فراوانی را به اسلام و انقلاب ارائه داده‌اند.

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه اگر اعتقادات جوانان ما سالم نباشد، در مقابل هیچ هجمه‌ای از سوی دشمن توان مقاومت ندارند و نمی‌توانند دفاع کنند تصریح کرد: اعتقادات جوانان معتقد و مومن، کشور را از هجمه دشمنان حفظ می‌کند.

وی عنوان کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس، مردم کشورمان معتقد، پاک و سالم بودند و با اعتقادات و چنگ و دندان از این نظام اسلامی دفاع کردند.

امام جمعه اندیمشک با اشاره به اینکه بمباران اندیمشک در سال ۱۳۶۵ نشان می‌دهد قدرت نظامی کشور ما در آن زمان ضعیف بوده است بیان کرد: اگر امروز دشمن از ما هراس دارد به دلیل این است که جوانان هوشمند، معقتد، ولایی و مومن در زمینه‌های دفاعی و نظامی ورود کرده‌اند و در این زمينه‌ها به خودکفایی رسیده‌ایم.

وی خاطر نشان کرد: برجام سایه جنگ را از سر ما قطع نکرده است بلکه قدرت نظامی و دفاعی و اعتقادات ملت ایران شرایطی را به وجود آورده که دشمن نمی‌تواند دست از پا خط کند.

اخبار ایران و جهان

اخبار آبادان

اخبار خوزستان

Untitled Document