• لطفا در پنل مديريتي خود به قسمت فهرست ها برويد و منوي خود را ايجاد كنيد!
تاریخ : 2021/03/19 - 10:55

حجت‌الاسلام موسوی گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، خدمات متعددی در این ۴۲ سال صورت گرفته است که باید برای مردم بیان و تبیین شوند.

آئین اجرای مرحله پنجم رزمایش کمک‌های مومنانه امروز (پنجشنبه ۲۸ اسفند) با همکاری بسیج اصناف، هیئات مذهبی و گروه‌های جهادی ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با حضور امام جمعه، فرمانده و جانشین ناحیه مقاومت بسیج، فرماندار و نماینده مجلس و جمعی از مسئولان برگزار شد که طی آن اهدای پنج فقره جهیزیه به نوعروسان نیازمند شهرستان و توزیع یک‌هزار بسته کمک مومنانه در میان اقشار نیازمند صورت گرفت.

«حجت‌الاسلام سید کمال موسوی» در این آئین با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، خدمات متعددی در این ۴۲ سال صورت گرفته است که باید برای مردم بیان و تبیین شوند.

امام جمعه اندیمشک افزود: وقتی کمبودی در جامعه ایجاد می‌شود، مردم همچون دوران دفاع مقدس با کمک بسیج و سپاه به محرومیت‌زدایی کمک می‌کنند که این نشانه روحیه بسیجی آنها است.

وی با اشاره به وصیت‌نامه شهید حاج قاسم سلیمانی اذعان کرد: امام خمینی (ره) ۲ امر گران‌بهای ولایت فقیه و دوم نظام جمهوری اسلامی را برای ما به امانت گذاشتند که هر کدام نباشد، انقلابی محقق نخواهد شد و تا این تبعیت و فرمانبری وجود دارد، در هر کجا و هر حادثه‌ای که رخ دهد، جای خالی و خلاهای ممکن پر خواهند شد.

همچنین «جناب سرهنگ احسان کریم‌پور» بیان کرد: سال ۱۳۹۹ با وجود بیماری منحوس کرونا و گرانی‌های افسار گسیخته‌ای که به مردم فشار آورده بود و تلخی‌هایی را شاهد بودیم که بنابر فرمایشات رهبر معظم انقلاب پیرامون رزمایش کمک‌های مومنانه و همدلی در سطح شهرستان اندیمشک، نماد خوبی داشت.

اخبار ایران و جهان

اخبار آبادان

اخبار خوزستان

Untitled Document