• لطفا در پنل مديريتي خود به قسمت فهرست ها برويد و منوي خود را ايجاد كنيد!
تاریخ : 2021/08/08 - 10:53
دکتر کرامت میری در مراسم تجلیل از نمایندگان آیت الله رئیسی، ناظر بر صندوق های اخذ رای گفتند

به گزارش پایگاه خبری دوکوهه آنلاین، در این مراسم که نمایندگان آیت الله رئیسی بر صندوق های اخذ رای و […]

به گزارش پایگاه خبری دوکوهه آنلاین، در این مراسم که نمایندگان آیت الله رئیسی بر صندوق های اخذ رای و تعدادی از فعالین رسانه ای حضور داشتند، دکترکرامت میری در خصوص چالش های پیش رو دولت مردمی آیت الله رئیسی سخنان مبسوطی را ایراد کردند.


ایشان گفتند نباید این انتظار در جامعه ایجاد شود که یک شبه همه مشکلات حل خواهد شد باید به این دولت فرصت داد تا برنامه هایش را اجرایی نماید.البته دولت مردمی آیت الله رییسی هم باید برای چیره بر این مشکلات برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدتی را در دستور کار خود قرار دهد و در این برنامه ها اقدامات جدی و جهادی برای اصلاح نابه سامانیها در نظر داشته باشد؛در کوتاه مدت اصلاح نظام توزیع کالاهای اساسی و تشکیل تیم اقتصادی هماهنگ و در میان مدت و بلند مدت، مبارزه با اقتصاد زیر زمینی ، اصلاح نظام بانکی و حل مشکل کسری بودجه را سر لوحه ی کار های خود قراردهد.

اقای میری وظیفه مردم در قبال دولت جدید را حمایت، پشتیبانی و مطالبه گری آگاهانه بیان کردند و افزودند که دولت رئیسی علاوه بر برنامه عالمانه و کارشناسانه باید از مدیرانی هم فکر و جهادی و تلاشگر جهت اجرای برنامه ها در راس دستگاههای اجرایی استفاده نماید و مواظبت نماید جریان سهم خواه و لابیگر با تغییر لباس مجددا در دستگاههای اجرایی نفوذ ننمایند.

وی گفتند مردم از مدیرانی که عملکرد ضعیفشان را در این چند سال دیده اند، خسته شده اند و انتظار دارند تا در دولت تحول گرا از چهره های توانمند، انقلابی و پاک درست در راس امور کشور استفاده شود تا پویایی و نشاط و روح امید در جامعه بیش از پیش دمیده شود.

در پایان این مراسم که به همت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان اندیمشک برگزار شد از برخی فعالین رسانه ای ستاد در آستانه ی روز خبرنگار تجلیل شد.

 

نظرات بسته شده است.

اخبار ایران و جهان

اخبار آبادان

اخبار خوزستان

Untitled Document