• لطفا در پنل مديريتي خود به قسمت فهرست ها برويد و منوي خود را ايجاد كنيد!
تاریخ : 2020/07/18 - 12:21

مدیر حوزه علمیه بقیه‌الله شهرستان اندیمشک، در گفتگوی با خبرنگار دوکوهه آنلاین گفت: حوزه علمیه بقیه الله خدمتگذار و درکنار […]

مدیر حوزه علمیه بقیه‌الله شهرستان اندیمشک، در گفتگوی با خبرنگار دوکوهه آنلاین گفت:
حوزه علمیه بقیه الله خدمتگذار و درکنار مردم اندیمشک است

حجت‌الاسلام حسن آذرافروز، با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی قرارگاه مردمی-حوزوی اندیمشک در مقابله با کرونا، افزود: از اواخر اسفند تاکنون مدرسه علمیه سفیران هدایت بقیه‌الله (عج) با همکاری مدرسه علمیه خواهران الزهرا (س) در ۸ بخش اقدامات قابل‌توجهی را انجام داده است.

وی نخستین اقدام این قرارگاه را تولید بیش از ۵۰ هزار ماسک و توزیع رایگان در مناطق محروم دانست و گفت: این ماسک‌ها به‌صورت کاملاً رایگان توسط طلاب و روحانیون در مناطق محروم تهیه و توزیع شدند.

حجت‌الاسلام آذرافروز، ادامه داد: تولید ۱۴۰ روپوش کادر درمانی و تحویل آن به بیمارستان امام علی(ع) اندیمشک، اهدای خون اعضای قرارگاه، راه‌اندازی کاروان شادی سیار نیمه شعبان و شرکت در رزمایش همدلی، بخش دیگری از اقدامات قرارگاه مردمی-حوزوی اندیمشک در مقابله با کرونا بوده است.

مدیر مدرسه علمیه بقیه‌الله اندیمشک، گفت: این قرارگاه حدود ۵۰۰ بسته کامل معیشتی به نیازمندان اهداء کرده است و همچنین پخت و توزیع ۴۰۰۰ پرس غذای گرم در ماه مبارک رمضان و ذبح ۴ گوسفند و توزیع گوشت گرم بین نیازمندان و خانواده های بی بضاعت از دیگر برنامه هایی است که انجام شده است.

وی همچنین افزود: تا امروز بیش از ۲۰ میلیون تمام کمک نقدی از قبیل کرایه مسکن ،تسویه حساب مغازه های نیازمندان،کمک معیشتی و کمک به خرید دارو از طرف این قرارگاه به نیازمندان داده شده است.

حجت الاسلام آذرافروز با اشاره به اینکه طلاب با حضورشان اجازه بر زمین ماندن حکم الهی را ندادند، اضافه کرد: روحانیت خود را خدمتگزار مردم و دین می‌داند، چه بسیار متوفیانی بودند که خانواده هایشان باتوجه به حساسیت و واگیری این بیماری به جسد انها نزدیک نمیشدند ، اما طلاب، جهادی وار به امر تغسیل، تحنیط ، تکفین و اقامه نماز بر پیکر اموات کرونایی در اندیمشک پرداختند که تا امروز ۷۷ مورد صورت گرفته است.

در پایان مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت بقیه‌الله(عج) اندیمشک عنوان کرد: تا زمانی که ریشه این بیماری کنده شود ما در خدمت مردم و در کنار مردم اندیمشک هستیم و ما شعاری برای این قرارگاه در نظر گرفتیم و آن هم خدمت به مردم است و توانستیم این شعار را محقق کنیم. طلاب در کنار درس خواندن و امتحانات‌شان به این فعالیت جهادی پرداخته و یک امتحان الهی است که ما در حوزه‌ی علمیه سفیران هدایت بقیه‌الله (عج) و حوزه علمیه خواهران الزهرا(س) اندیمشک سربلند بیرون آمده‌ایم.

اخبار ایران و جهان

اخبار آبادان

اخبار خوزستان

Untitled Document