• لطفا در پنل مديريتي خود به قسمت فهرست ها برويد و منوي خود را ايجاد كنيد!
تاریخ : 2021/10/31 - 6:22
سرهنگ موسوی جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک

موسوی گفت: دشمنان زورگوی ایران مانند آمریکا و متحدانش علیه ما به انواع مختلف تهدید ایجاد می‌کنند و در حال برنامه‌ریزی برای دشمنی هستند که ضرورت دارد ما در تمامی زمینه‌ها آمادگی خود را کسب کنیم.

به گزارش دوکوهه آنلاین به نقل از شبستان ، «سید عطاالله موسوی» امروز (شنبه ۸ آبان) در آئین نواختن زنگ استکبارستیزی که به مناسبت آغاز هفته بسیج دانش‌آموزی و هفته پدافند غیرعامل برگزار شد اظهار کرد: پدافند غیرعامل عبارت است از هرگونه اقدام غیرمسلحانه در برابر تهدیدات دشمن که آسیب‌پذیری‌های ما را به حداقل برساند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با بیان اينکه ظالمان و مستکبران در دوران دفاع مقدس، مدارس را بمباران کردند افزود: تجربه ثابت کرده همیشه در طول تاریخ جنگ و تهدید نظامی مستکبران علیه کشورها بوده و ما باید این آمادگی را همواره داشته باشیم و بستری که خیلی فراهم است و به خوبی انجام می‌شود، آموزش و پرورش و مدارس ما هستند تا دانش‌آموزان با این آموزش آشنا شوند.

وی با اشاره به اینکه امروز هر چه که امنیت و آرامش داریم مرهون خون شهدا هستیم اذعان کرد: ما در هشت سال جنگ تحمیلی، ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز تقدیم انقلاب و اسلام کرده‌ایم.
سرهنگ موسوی با بیان اينکه تهدیدات امروز شاید نظامی نباشند اما همه کشورها از جنبه‌های مختلف تهدید می‌شوند تصریح کرد: دشمنان زورگوی ایران مانند آمریکا و متحدانش علیه ما به انواع مختلف تهدید ایجاد می‌کنند و در حال برنامه‌ریزی برای دشمنی هستند که ضرورت دارد ما در تمامی زمینه‌ها آمادگی خود را کسب کنیم.


وی عنوان کرد: در روزهای اخیر مسئله سایبری که برای فضای هوشمند سوخت اتفاق افتاد و هنوز هم به صورت کامل رفع نشده را دیدیم که این نمونه‌ای است که نشان می‌دهد ما باید در هر حالی آمادگی خود را به منظور مقابله با هرگونه تهدید و حرکتی از سوی دشمن داشته باشیم.
جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک بیان کرد: ضرورت دارد اقدامات لازم صورت گیرد و دانش‌آموزان در مدارس با شیوه‌های مقابله با تهدیدات آشنا شوند تا  شاهد آسیب‌پذیری کمتری باشیم.

نظرات بسته شده است.

اخبار ایران و جهان

اخبار آبادان

اخبار خوزستان

Untitled Document