• لطفا در پنل مديريتي خود به قسمت فهرست ها برويد و منوي خود را ايجاد كنيد!
تاریخ : 2020/07/20 - 14:02

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، پنجمین نشست انجمن شاعران نوجوان اندیمشک، با موضوع نقد و بررسی اشعار نوجوانان، با […]

  1. به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، پنجمین نشست انجمن شاعران نوجوان اندیمشک، با موضوع نقد و بررسی اشعار نوجوانان، با حضور جمعی از اعضا مراکز کانون شهرستان اندیمشک، و محدثه الماسی شاعر و نویسنده خوزستانی در فضای مجازی اجرا شد.

این نشست با اشتراک‌گذاری شعرهای نوجوانان کانونی آغاز شد و در ادامه محدثه الماسی، نویسنده، شاعر و مربی ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان میهمان ویژه این برنامه، به نقد و بررسی آثار از لحاظ ساختاری و هم قالب شعری پرداخت.

پرسش و پاسخ اعضای نوجوان با موضوع آرایه‌های شعری با میهمان برنامه بخش دیگر این نشست بود.

تفاوت شعر و نثر، قالب‌های شعر، آرایه اغراق، تشخیص و تضاد موضوع‌های دیگری بود که میهمان این برنامه در این نشست مجازی ۱۲۰ دقیقه‌ای به نوجوانان شرکت‌کننده ارائه کرد.

گفتنی است: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با توجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا در کشور و محدودیت‌هایی که برای اوقات فراغت کودکان و نوجوانان وجود دارد، برخی فعالیت‌های خود را به‌صورت مجازی تدارک دیده است و برای کودکان و نوجوانان در این بستر اجرا می‌کند.

اخبار ایران و جهان

اخبار آبادان

اخبار خوزستان

Untitled Document