• لطفا در پنل مديريتي خود به قسمت فهرست ها برويد و منوي خود را ايجاد كنيد!
تاریخ : 2020/07/25 - 21:56

به گزارش دوکوهه‌ آنلاین، حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری در نشستی که به مناسبت پنجم مرداد ماه سالروز تاسیس […]

به گزارش دوکوهه‌ آنلاین، حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری در نشستی که به مناسبت پنجم مرداد ماه سالروز تاسیس نماز جمعه برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نهاد نماز جمعه نهادی در راستای اهداف مردم و نظام است. که پس از پیروزی انقلاب اولین اقدام نظام اسلامی اقامه و برگزاری نماز جمعه بود و در طول این ۴۰ سال این نهاد مرکز و کانون همه تجمعات و همه دغدغه های مردم بوده است.

خطیب جمعه اندیمشک افزود: در تمامی بحران ها و حتی در طول هشت سال جنگ تحمیلی نماز جمعه محلی برای جمع آوری و اعزام نیرو بوده و با ساماندهی افراد و تجهیزات سعی در کمک به کشور داشته است.

حجت الاسلام حسینی نوری گفت: امام جمعه باید خود را ملزم به رعایت عدالت بداند و حب و بغض نداشته باشد و در راستای مطالبه گری حقوق نظام و ملت گام بردارد.

همچنین اشاره کردند: مطالبه گری نباید به تخریب نظام و مسئولین منجر شود، چرا که دشمنان به دنبال سیاه نمایی و کوچک شمردن دستاورد های نظام هستند.

امام جمعه در ادامه گفتند: هر کسی که مطالبه گری را به تخریب چهرهای سیاسی بدل می کند، قطعا انقلابی نیست.

حجت‌الاسلام حسینی‌نوری یاد آور شد: در شهرستان اندیمشک مشکلات فراوانی همچون بیکاری وجود دارد و برخی از این موضوعات از طریق تریبون نماز جمعه و مابقی در جلساتی با مسئولان خارج از مجامع عمومی مطرح و مطالبه شده‌اند.

 

اخبار ایران و جهان

اخبار آبادان

اخبار خوزستان

Untitled Document