• لطفا در پنل مديريتي خود به قسمت فهرست ها برويد و منوي خود را ايجاد كنيد!
تاریخ : 2020/07/31 - 23:01

بسم رب الحسینالسلام علیک یا اباعبدالله الحسین غبار ماتم تو آبرو به من بخشیدبه عالمی ندهم این غبار ماتم را […]

بسم رب الحسین
السلام علیک یا اباعبدالله الحسین
غبار ماتم تو آبرو به من بخشید
به عالمی ندهم این غبار ماتم را

مداح و منبری سرباز ولایت است و اطاعت از ولی را لازم و واجب میداند ولایت همیشه چراغ روشن مسیر پرفراز و نشیب انقلاب بوده ، دین ما دین عقلانیت است و افراط و تفریط در دین و جلوتر از ولایت حرکت کردن مذموم و ناپسند است.
لذا همانطور که طبق فرمایشات حضرت آقا تا کنون هیئت و مسجد، بر اساس مصوبه ستاد کرونا تعطیل بوده ، برای عزای ارباب دو عالم هم بر حسب وظیفه شرعی و حکم رهبری عزیز معیار همان دستورالعمل ستاد ملی کرونا خواهد بود و هرطور که امر کنند بر اساس همان ضوابط هیئت اقامه عزا خواهد کرد. حفظ جان و سلامت مومنین و مردم عزیز برای همه مداحان و دوستان هیئتی در اولویت است . و البته جا دارد از زحمات خالصانه کادر درمان و مدافعان سلامت شهرستان هم به نوبه خود تقدیر و تشکری داشته باشم و از خدای متعال برای این عزیزان طول عمر با برکت و صحت و سلامت خواهان خواستارم
و همچنین بر ارواح طیبه همه شهدای مدافع سلامت ، بالاخص شهید مدافع سلامت شهرستان اندیمشک ، شهیده مؤمنه خواهر مهین خسروی تبار درود وصلوات می‌فرستیم و علو درجات و غفران الهی را برای این عزیزان طلب میکنیم.
همه دوستان هیئتی و ذاکران بااخلاص ولایی را به عمل و اطاعت از اوامر حضرت آقا و اجرای دستورات ستاد ملی کرونا و پرهیز از افراط و تفریط توصیه میکنم.
اجر همه محبان آل الله با حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام

خادم الحسین
ابوذر مهرابی _ هیئت فاطمیون اندیمشک کوی لور

اخبار ایران و جهان

اخبار آبادان

اخبار خوزستان

Untitled Document