• لطفا در پنل مديريتي خود به قسمت فهرست ها برويد و منوي خود را ايجاد كنيد!
تاریخ : 2020/08/04 - 10:42

محمد فتاح زاده مدیر کانون فرهنگی هنری حسنین مسجد امام حسین (ع) اندیمشک از اجرای طرح کتابخوانی توسط این کانون […]

محمد فتاح زاده مدیر کانون فرهنگی هنری حسنین مسجد امام حسین (ع) اندیمشک از اجرای طرح کتابخوانی توسط این کانون خبر داد و گفت: این طرح با استفاده از ظرفیت فضای مجازی برگزار شد و در پایان افراد برتر مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش دوکوهه آنلاین «محمد فتاح‌زاده» با اشاره به اهمیت و نقش کتابخوانی از دیدگاه مقام معظم رهبری اظهار کرد: با توجه به اینکه کتابخوانی مبانی افراد را محکم می‌کند، مساجد باید در این خصوص به‌عنوان پایگاه‌های فرهنگی در راستای رشد و تعالی فرهنگ عمومی گام بردارند.

مدیر کانون فرهنگی هنری حسنین مسجد امام حسین (ع) اندیمشک از اجرای طرح کتابخوانی توسط این کانون خبر داد و افزود: این طرح با استفاده از ظرفیت فضای مجازی برگزار شد.
وی اذعان داشت: در این طرح کانون حسنین اندیمشک اقدام به اجرای طرح مطالعاتی با محوریت کتاب «سه دقیقه در قیامت» کرد و در پایان نیز طی یک امتحان مجازی سه نفر از افراد ممتاز را مورد تشویق و تقدیر قرار داد.
فتاح‌زاده با بیان اینکه فضای مجازی به‌عنوان یک واقعیت مورد قبول همگان قرار گرفته و یک ظرفیت و شمشیری دولبه است اضافه کرد: مجموعه‌های فرهنگی باید در این عرصه نقش مهمی را در هدایت درست و تولید محتوا ایفا کنند.

اخبار ایران و جهان

اخبار آبادان

اخبار خوزستان

Untitled Document