• لطفا در پنل مديريتي خود به قسمت فهرست ها برويد و منوي خود را ايجاد كنيد!
تاریخ : 2020/09/19 - 6:05
مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خوزستان:

حجت‌الاسلام علی‌نژاد با بیان اینکه ظرفیت امام حسین (ع) ظرفیت بسیار زیادی تا قیامت است گفت: این ظرفیت می‌تواند انسان را به رشد و تعالی در دنیا و آخرت برساند.

به گزارش دوکوهه آنلاین و به نقل از شبستان ، «حجت‌الاسلام جلیل علی‌نژاد» در مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدافع حرم «حجت‌الاسلام محمد کیهانی» و شهید مدافع وطن «مجتبی بابایی‌زاده» اظهار کرد: شهرستان یک‌هزار شهید اندیمشک آزمون‌های مختلفی را قبل از انقلاب، در انقلاب، دفاع مقدس و تاکنون در راه اسلام و ولایت با تقدیم هشت شهید مدافع حرم و با موفقیت پشت سر گذاشته است.

مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خوزستان با اشاره اینکه بزرگان ما ارادت بسیار زیادی به جلسات، روضه‌ها و اقامه عزای حضرت سیدالشهدا (ع) داشته‌اند افزود: در هر موقعیتی که انقلاب ما به مشکل برخورده، امام حسین (ع) آن مشکل را حل کرده و انقلاب را نجات داده است.

وی اذعان داشت: ما تصدیق می‌کنیم که در روضه‌ها و منبرهای حضرت سیدالشهدا (ع) تربیت شدیم، اسلام را شناختیم، یاد گرفتیم در راه دین ایستادگی کنیم و در این راه جان و هزینه دهیم.

حجت‌الاسلام علی‌نژاد تصریح کرد: خوشبختانه امروزه ایام فاطمیه، محسنیه، صادقیه و شهادت‌ها وجود دارد اما پیش از انقلاب فقط برپایی روضه حضرت اباعبدالله (ع) صورت می‌گرفت.

وی با بیان اینکه عاشورا، دهه محرم و ماه محرم و صفر، لیله‌القدر دوم اهل ولایت هستند عنوان کرد: یک شب قدر نسبت ۸۳ و ۸۴ سال برتری دارد که شرط لازم آن بیداری است.

مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خوزستان خاطر نشان کرد: ظرفیت امام حسین (ع) ظرفیت بسیار زیادی تا قیامت است که می‌تواند انسان را به رشد و تعالی در دنیا و آخرت برساند.

وی در ادامه به بیان روایات و بررسی و تحلیل موضوعات مختلفی از جمله دلایل رخ ندادن کربلای دوم و اهمیت روضه حضرت سیدالشهدا (ع) پرداخت.

پخش کلیپ، نوحه‌سرایی و روضه‌خوانی توسط مداح اهل بیت (ع) از دیگر بخش‌های این مراسم معنوی بودند.

اخبار ایران و جهان

اخبار آبادان

اخبار خوزستان

Untitled Document